Kwaliteit en Privacy

Wij zijn als hulpverleners gebonden aan ons beroepsgeheim. Wij hechten hier grote waarde aan, omdat vertrouwen de basis vormt voor onze behandelingen.

Zonder jouw schriftelijke toestemming zullen wij geen informatie sturen naar derden, zoals bijvoorbeeld een bedrijfsarts. We zullen vervolgens ook eerst de inhoud van een brief met je bespreken, voordat we deze versturen.

Je rechten zijn wettelijk vastgesteld in de WGBO (hulpgids).

Hier vind je ons goedgekeurd kwaliteitsstatuut.

Hier vind je ons privacy reglement.

Hier vind je onze algemene voorwaarden

Let op: wij behandelen alleen volwassenen (dus > 18 jaar, wij hanteren geen bovengrens).

wachttijden

Op dit moment hebben wij geen wachttijd

Helaas kunnen wij niet iedereen helpen. En soms moeten we een wachttijd hanteren. De wachttijd is de tijd vanaf aanmelding of verwijzing tot aan het intakegesprek. Na de intake start ook de behandeling.

Wij hanteren een maximale wachttijd van 2 maanden. Hierdoor kom  je niet zomaar op een lijst te staan, maar weet je waar je aan toe bent. Indien de wachttijd langer is dan 2 maanden hanteren we een aanmeldstop.